خوب نیستمبیشتر از یه هفته س که خونه ى بابا اینا هستم و دلتنگى داره روحمُ میخراشهبعد از حادثه ى تلخى که براى
کرمانشاه عزیز اتفاق افتاد،احسان دو تا تیم ساخت و ساز ابنیه ى شرکت رو براى کمک به زلزله زده هاى غرب کشور راهى کرد و خودش هم همراهشون رفت.راستى،تعریف متفاوتى از یه مرد رمانتیک پیدا کردم!مردى که حتما موقع صبونه یه تیکه نون براى پرنده ها کنار میذاره و معتقده اینجورى تو خوشبختیش سهیمشون کرده!براى زلزله زده ها دعا کنینامیدوارم قلب کرمانشاه عزیزمون دوباره تپیدن بگیره مردهاى صورتى...
ادامه مطلبما را در سایت مردهاى صورتى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 11:57