عروس چقد گشنگه:)))

خرید بک لینک

چقدر انتخاب کردن سخته!!!

هیچوقت فکر نمى کردم دچار چنین وسواسى بشم تو زندگیم!

به نظر میومد که میشه ظرف یه هفته کل لوازم یه زندگى رو انتخاب کرد و خرید و چید!

البته ما خیلى زود شروع کردیم!چون همسرم قبل از عقد تو شهرمون خونه خرید که خیال من و بابا اینا از بابت زندگى تو شمال راحت بشه!

مامان اینا هم بعد از تعطیلات عید دست بکار شدن و از لوازم برقى شروع کردیم و بعدشم آشپزخونه و ... الان که فرصت زیادى نمونده،دنبال سرویس خواب و مبل و پرده هستم

وااااااى مغزم درد میکنه

نمیدونم چى میخوام

چه رنگى مى خوام اصن؟!

من همیشه اتاق خواب سفید دوس داشتم،هنوزم دارم!

کابینت ها و کشوها و کمدهاى آشپزخونه م سفیده،و کلى سرویس هاى صورتى و زرد و سبزآبى خریدم که باید بچینم توش!گمونم خوشگل بشه!

ناهارخورى رو هم سفید دوس دارم

پذیرایى رو هم سفید دوس دارم

سرویس حموم هم کاملا سفیده!باید یه عالمه شامپوهاى رنگى رنگى بخرم و دیواراش رو هم برچسباى ژله اى و رنگى بچسبونم.شایدم همینجورى سفید خوبه!

مبل سفید خوبه؟!

فرش چى؟!

شبا خوابم نمیبره از استرس!

یه عالمه پرده باید انتخاب کنم!رنگش،طرحش!اصلا نمیدونم چى مى خوام

چه خوب که مامانم و خواهرم هستن،خیلى بهم ایده میدن،خیلى کمک میکنن!

احسان که تو این زمینه از هیییییییچى سر در نمیاره!تنها نظرش اینِ که یه مبل واسه من بذار جلوى تلویزیون تا بتونم روش لم بدم و تلویزیون ببینم!ترجیحا سلطنتى هم نباشه!با این سلیقه ش:/

یخورده بخوابم،عصر دوباره باید برم دوندگى!

خیره سرم عروسم:|

مردهاى صورتى...

ما را در سایت مردهاى صورتى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت: 0:25

صفحه بندی