کاش ترکى بلد بودم:)
بهم خوش میگذره،خیلى!
دو روزه اینجاییم و من هنوز نرفتم سمت خرید و پاساژ گردى و ....
برعکس همه ى خانوما،از خرید کردن لذت نمیبرم و ترجیح میدم از وقتم واسه تفریح و گردش تو مناظر تاریخى و طبیعت استفاده کنم و لذذذذذت ببرم:)
احسان مدام از خدا تشکر میکنه که من اهل بازارگردى نیستم:))))))
![]()
اینم چن تا عکس از کلیساى ؟!یادم رفت:|
خیییییییلیى با شکوهه!
کلیساست اما تو دوره ى عثمانى ها اسامى اسلامى رو واردش کردن
بازم مینویسم:)