
دستــــــ ِ تو را یکـــــ روز در پائیــــــز میگیرم شانه به شانه با تو روی برگــــ ها...گیرم _ اصلا هزاران جفتــــــ چشـــم آشنا ما را ... بگذار دنیــــا هم بداندxa0بــــی تـــــو میمیــرم چونxa0دوستـتـــــــ دارمxa0همیـن یکـبار را بگذار احساس باشــد حاصـــل زیبـــای تدبیـــــرم مـــن پا به پای خستـگی های تـــو می آیم من عاشــق این عاشقی های نفس گیــرم پائـــــــــیز؛در تو عشق می روید،بـــهار ِ من! پائـــــــــیز؛مهرتـــــــxa0را نگیر از فصل تقدیرم!!! مدادرنگى...
ادامه مطلب