دیروز حالم خوب بود!(امروز بهههترم):))))
و براى حالِ خوبم دست به کارهاى خوب زدم.کارهایى که حالم را بهتر کند!
رفتم دهات پدرى و بیلچه را برداشتم و افتادم به جان گلها و گلدان ها
انننننقدر خوب بود و خوش گذشت و خوش گذشت و خوب بود و ....که اصلا نفهمیدم کى شب شد!
گیاهان،حالِ مرا خوب مى کنند!
حیوانات را زیاد دوست ندارم،یا اگر دارم،عاشقشان نیستم!اما،عااااااااشق گیاهانم!عاااااشق گل ها،درخت ها!
با دست هاى گِلى موهایم را پشت گوشم بند مى کردم و دوباره مى آمد توى صورتم و بینى ام را مى خاراند!
صورتم را هم خاراندم!لباس هایم گِلى شد و ذوق کردم.صورتم خیسى گِل را چشید و ذوق کردم!
یک موجودِ خیییییییییلى زیبا پیدا کردم که عکسش را در ادامه ى مطلب برایتان میگذارم!
لطفا دوستش بدارید و از تماشایش لذذذذذذت ببرید چون من دوستش داشتم:)
ما را در سایت مردهاى صورتى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15