خرداد،ماهِ خداست!

خرید بک لینک

خدایا،از تو ممنونم که بى نهایت عشق در وجودم آفریدى

مى توانم براى پدر و مادرم جان بدهم در نقش یک دختر،

مى توانم با تمامِ دخترانگى ام کوه باشم،در نقش یک خواهر،

و امروز مى توانم تمامِ دلم را آشیانه کنم براى دوست داشتن،در نقش یک همسر!

هیچوقت بهتون گفته بودم که خرداد رو دوس ندارم؟!نه اینکه ماه بدى باشه ها،نه!در مورد متولدین خرداد،بخصوص مرد متولد خرداد حرف و حدیثاى زیادى خوندم و شنیدم که باعث شد نسبت به این ماه خاص،همیشه گارد داشته باشم!و همیشه سعى کردم از مردهاى متولد خرداد بر حذر باشم!

فردا تولده داداشمِ،سهرابِ عزیزم!آرومِ جونم!تنها مرد متولد خردادى که بهش اعتماد داشتم!

و اما چند روز دیگه،تولده دومین مرد متولد خردادیه که بهش اعتماد کردم!

بله،همسرم!

ینى خدا نشسته اون بالا،صااااااف نشونه رفته روى حساسیت هاى من:|

فردا تولده الى عزیز هم هست!

دوست مجازى که تو دنیاى واقعیم هم برام عزیز و قابل احترام و قابل اتکاست!

تولدت مبارک عزیزه دلم:)

بله،خرداد ماهِ خدا هم هست امسال:)))

مردهاى صورتى...

ما را در سایت مردهاى صورتى دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 23:56

صفحه بندی